Martinus je značka, ktorá spája ľudí cez knihy, rozhovory a spoločné zážitky. Dlhodobo buduje komunitu čitateľov, ktorí sa radi stretávajú, diskutujú a inšpirujú navzájom. Ich podujatia prinášajú nielen literatúru, ale aj témy, ktoré otvárajú dôležité spoločenské diskusie.
Pre značku Martinus som vytvoril sériu reportážnych fotografií určených na zdieľanie na sociálnych sieťach. Fotenie zachytávalo besedu s Adrianou Kneissl a diskusiu o rodových stereotypoch, pričom cieľom bolo preniesť atmosféru týchto stretnutí aj do online priestoru – autenticky, prirodzene a s dôrazom na emóciu.
Pri tvorbe som kládol dôraz na vizuálnu kontinuitu značky, svetelnú čistotu a zachytenie momentov, ktoré vystihujú otvorenosť a ľudskosť Martinusu. Fotografie sú preto nielen dokumentom udalostí, ale aj súčasťou ich komunikačného štýlu – priateľského, zrozumiteľného a blízkeho čitateľom.
Cieľom bolo vytvoriť vizuálny obsah, ktorý posilňuje imidž Martinusu ako miesta pre ľudí, príbehy a myšlienky, ktoré majú zmysel zdieľať.
FOTO:

